LM Transport, Ans A/S’ allerførste kunde var SCANGLAS A/S, som vi siden vores start i 1978 har haft et godt kompagniskab med. SCANGLAS været i en rivende udvikling i årenes løb– og vi har fulgt med! Glastransport er et marked, hvor værdierne er sikker og hurtig levering, hvilket vi altid har stået inde for. Derfor er det et godt match med et marked, der kræver særbehandling.
Sikker transport af glas
Vi forestår dagligt læsning samt transport af glas fra SCANGLAS’ produktionshovedsæde i Kjellerup. Her køres der med alt glas lige fra termoruder, enkeltglas, hærdet og lammineret glas til SCANGLAS’ unikaline.
Vi har dagligt et fast team af dygtige chauffører kørende, der håndterer glasset på fornemmeste vis med deres medbragte trucks.
Vi råder over 25 truckbiler og erfarne chauffører, der alle står på spring til at yde en god og sikker service. Fordelen ved kørsel med medbringertrucks er at de kan komme ind på steder, der er uegnede for almindelige lastbiler.
Erhvervskunder, byggepladser og private hjem
Vi har igennem årene forestået transport af glas fra fabrik ud til slutkunden. Her kommer vi både hos erhvervskunder, på byggepladser og helt ud til de private hjem.
Vi er stolte af vores gode og langvarige samarbejde med SCANGLAS. Vores dygtige chauffører indenfor glastransport har altid betragtet sig som en del SCANGLAS – og som SCANGLAS’ ansigt udadtil gør vi en dyd ud af at levere en god og yderst tilfredsstillende service.
Vil du også være en af vores samarbejdspartnere eller har du en mindre opgave, så giv os et kald og få uforpligtende rådgivning og en attraktiv pris.
Igennem vores mange års arbejde med SCANGLAS A/S har vi udviklet et tæt samarbejde og vi har nu 20 vogne kun til glastransport.
Alle transporter udføres i henhold til CMR-loven (Bekendtgørelse af lov om internationale fragtaftaler af 9. september 1986). Alle lageropgaver udføres i henhold til Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser (NSAB 2015).
Bestemmelserne begrænser speditørens ansvar som kontrakts part i henhold til § 3 B for bortkomst, forringelse eller beskadigelse af gods til SDR 8,33 pr. kg og for forsinkelse op til fragtbeløbet, og for alle andre tab til SDR 100.000 for hver opgave (§ 21).
Speditørens ansvar som formidler i henhold til § 3 C er begrænset til SDR 50.000 for hver opgave og totalt for én og samme hændelse til SDR 500.000 (§ 24). Ved oplagring er det samlede ansvar for skade ved en og samme hændelse begrænset til SDR 500.000 (§ 25).
Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter med at bruge dette websted, vil vi antage, at du er indforstået med det. Flere detaljer finder du i vores cookiepolitikOk